Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

EĞİTİM BİLİMLERİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II Daha büyük görüntüle

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II

9786257496643

Akademisyen Kitabevi

225,00 TL

180,00 TL

-20%


KDV Hariç: 180,00 TL

İçindekiler:

  • Bölüm 1 - Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığı
    / Nayfer ŞAHİN, Ali GÜL
  • Bölüm 2 - Mobil Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaöğretim Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutum ve Motivasyonlarına Etkisi
    / Büşra ÇANKAYA, Sönmez GİRGİN
  • Bölüm 3 - Ortaokul Öğrecilerinin Çevre ve Çevre Sorunlarına Yönelik Tutum Düzeylerinin Karşılaştırılması ve Çevre Sorunlarına Fenomenolojik Bir Bakış
    / Çınar KILIÇ, Sönmez GİRGİN
  • Bölüm 4 - STEM Destekli Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarılarına Etkisi ve STEM Hakkında Öğrenci Görüşleri
    / Tevfika GAZİBEYOĞLU, Abdullah AYDIN
  • Bölüm 5 - Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Amaçlarında Hibrit Eğitime Yönelik Vurgular
    / Zeliha KIVANÇ, Abdullah AYDIN
  • Bölüm 6 - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Karşı Tutumun Çeşitli Değişkenlere Göre Değişimi
    / Semra BENZER, Meryem YEŞİL
  • Bölüm 7 Biyogüvenlik Konusuna Yönelik Çalışma Materyalinin Hazırlanma ve Uygulanma  Süreci
    / Ufuk TÖMAN
  • Bölüm 8 - Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının ve Öğretmenlerin Astronomi Konularına Yönelik Ders Planı  Hazırlama Becerilerinin Karşılaştırılması
    / Ayşe ARSLAN, Ezgi TAYLAN KOPARAN
  • Bölüm 9 - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Muhakeme Becerilerini Geliştiren Etkinlik Tasarlama Yeterlikleri:
    Tahmin-Gözlem-Açıklama Örneği
    / Seda OKUMUŞ
  • Bölüm 10 - Çevre Bilinci Kazandırmada Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının Etkisinin ve Uygulamaya İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
    / Esra DEMİR DEVECİ, Sevcan CANDAN HELVACI
  • Bölüm 11- Okul Öncesinde Uygulanan Fen Etkinliklerinin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Değerlendirilmesi
    / Mine KIR YİĞİT
  • Bölüm 12 - Okuma-Yazma-Oyun Yönteminin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Fen Bilimleri Dersi Tutumuna Etkisi: Bir Eylem Araştırması
    / Emre YILDIZ
ISBN9786257496643
Basım Yılı2021
Sayfa Sayısı209
Editör(ler)Semra BENZER, Alev DOĞAN
BISACEDU001020
DOIhttps://doi.org/10.37609/akya.672

Yorum Yaz

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II

Yorum Yaz