Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

EĞİTİM BİLİMLERİ

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış Daha büyük görüntüle

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış

9786052589823

Akademisyen Kitabevi

350,00 TL

280,00 TL

-20%


KDV Hariç: 280,00 TL

İçindekiler :

  • Bölüm 1 Türkiye’deki Fen Eğitimi Alanında Tamamlanan Doktora Tezlerinin Analizi: (2017-2019)
  • Bölüm 2 Öğrenme Ortamlarında (Okullarda, Evlerde, Müzelerde ve Sosyal Toplulukta) Bilim Merakı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
  • Bölüm 3 Revize Edilmiş Bilimsel Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
  • Bölüm 4 Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fene Yönelik Tutumları
  • Bölüm 5 Argümantasyon Odaklı Öğretim Yönteminin Ortaokul Öğrencilerinin Fene Karşı Tutum, Karar Verme ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
  • Bölüm 6 Genetik Mühendisliği Konusunda Argümantasyona Dayalı Bilim Öğretimi
  • Bölüm 7 Fen Bilimleri Dersi Görsel Okuryazarlık Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
  • Bölüm 8 Bireylerin Girişimcilik Becerisinin Geliştirilmesinde Stem Eğitimi Yaklaşımı
  • Bölüm 9 Öğretmen Adaylarının Otantik Öğrenme Yaklaşımı İle İlgili Görüşleri: Çevre Eğitimi
  • Bölüm 10 Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Davranış Niyetlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Kapsamında İncelenmesi
  • Bölüm 11 Fen Bilgisi Eğitimi Akademik Personelin İş Ortamındaki Çevresel Davranış Niyetlerinin Planlanmış Davranış Teorisi Yoluyla Araştırılması
  • Bölüm 12 Herbaryum Materyali ve Teşhis Anahtarı Kullanımının Bitkilerin Çeşitliliğini Öğrenmede Öğrenci Başarısına Etkisi
  • Bölüm 13 “Hücre Bölünmesi” Konusunda Laboratuvar Destekli Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi
  • Bölüm 14 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mobil Cihazlar ve Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
  • Bölüm 15 Türkiye ve Yeni Zelanda Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarında “Bilimsel Süreç Becerilerinin” Temsil Edilme Durumları
  • Bölüm 16 Sorgulama Temelli Astronomi Eğitimi Çalışmalarının İncelenmesi
  • Bölüm 17 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Astronomi Konusunda Sözel Oyunlar Testi Geliştirme
  • Bölüm 18 Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) ve Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Düzeylerinin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
  • Bölüm 19 Biyoloji Öğretmenliği Lisans Dersleri Öğrenme Çıktılarının Özel Alan Yeterlikleriyle Örtüşme Düzeyi
  • Bölüm 20 7. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Öğretim Programındaki Kazanımlara Ulaşmada Yeterlik Düzeyinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
  • Bölüm 21 Enerji Konusunun Farklı Öğretim Programlarında İncelenmesi
ISBN9786052589823
Basım Yılı2020
Sayfa Sayısı327
Editör(ler)İlbilge DÖKME, Semra BENZER
Ebat "cm"1. Hamur 70 gr, 16 x 24
BISACSCI013070
DOIhttps://doi.org/10.37609/akya.515

Yorum Yaz

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış

Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış

Yorum Yaz