Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Türkiye'de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama ve Kalite Algılarının Karşılaştırılması Daha büyük görüntüle

Türkiye'de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama ve Kalite Algılarının Karşılaştırılması

9786052587393

Akademisyen Kitabevi

200,00 TL

160,00 TL

-20%


KDV Hariç: 160,00 TL

Türkiye’de düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının pazarlama faaliyetlerinin nasıl yapıldığını araştırmak ve bu organizasyonların marka yönetimi yaklaşımlarını ortaya koyarak imaj yönetiminin kamuoyu üzerinde bıraktığı etkileri tespit etmek, bu organizasyonların tanıtım ve pazarlama hedeflerine ne düzeyde ulaşıp ulaşmadığını belirlemektir. Bu şekilde daha iyi bir yönetim politikası oluşturarak sonraki organizasyonlar için alt yapı oluşturmak amaçlanmaktadır.

ISBN9786052587393
Basım Yılı2019
Sayfa Sayısı158
Yazar(lar)Yeşim BAYRAKDAROĞLU
Ebat "cm"1. Hamur 70 gr, 13.5 x 21
BISACSPO000000

Yorum Yaz

Türkiye'de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama ve Kalite Algılarının Karşılaştırılması

Türkiye'de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama ve Kalite Algılarının Karşılaştırılması

Yorum Yaz