Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

SPOR BİLİMLERİ

Spor Yapan Ve Spor Yapmayan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması (Kars İli Örneği) Daha büyük görüntüle

Spor Yapan Ve Spor Yapmayan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması (Kars İli Örneği)

9786052580059

Akademisyen Kitabevi

150,00 TL

120,00 TL

-20%


KDV Hariç: 120,00 TL

Bu çalışmada; Kars ilinde öğrenim gören, spor yapan ve spor yapmayan ortaöğretim öğrencilerinin sosyal beceri düzeyleri karşılaştırılmıştır ve ilgililerin bilgisine sunulmuştur.

Araştırmanın birinci bölümünde; problem durumu, araştırmanın amacı, araştırmanın önemi, sınırlılıklar, varsayımlar ve tanımlar üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde kavramsal çerçeve üzerinde durularak, yurt içinde ve yurt dışında yapılan konuyla ilgili araştırmalara yer verilmiştir. Araştırmanın modeli, evren ve örneklemi, veri toplama teknikleri ve verilerin analizi üçüncü bölümdeki yöntem kısmında ele alınmıştır. Dördüncü bölümde bulgulara, son bölümde ise sonuç ve önerilere yer verilmiştir.

Böyle bir çalışma ile son derece önemli bir konuya yönelmemi sağlayan ve kitabımın tüm aşamalarında desteğini ve yardımlarını esirgemeyen Sayın Prof. Dr. Metin YAMAN Hocam’a, engin bilgi birikimi ve tecrübesiyle her zaman desteğini hissettiğim Prof. Dr. Erdal ZORBA Hocam’a, envanteri uygulama safhasında beni yalnız bırakmayan sevgili arkadaşım Dr. İlker ÖZMUTLU’ya, özellikle istatistik konusunda yardımcı olan Dr. Murat TEKİN’e ve son olarak her zaman yanımda olduğunu hissettiğim eşim Erkal ARSLANOĞLU’na sonsuz teşekkürlerimi sunarım

BÖLÜM 1 Giriş

1.1. Problem

1.2. Araştırmanın Amacı

1.3. Araştırmanın Önemi

1.4. Araştırmanın Sınırlılıkları

1.5. Araştırmanın Varsayımları

1.6. Tanımlar

 

BÖLÜM 2 Kavramsal Çerçeve

2.1. Spor

2.1.1. Sporun Eğitsel Amaçları

2.1.2. Sporun Eğitimdeki Yeri

2.2. Ortaöğretim Öğrencisi

2.3. Sosyal Beceri

2.3.1. Sosyal Beceri ve Sosyal Beceriler

2.3.2. Sosyal Becerilerin Sınıflandırılması

2.3.3. Sosyal Becerinin Boyutları

2.3.4.Sosyal Beceri Eğitimi

2.3.5. Sosyal Beceri Kuramları

2.3.6. Sosyal Beceri Modelleri

2.4. Sosyal Beceriyle İlgili Yapılmış Araştırmalar

Araştırmalar

2.4.2. Sosyal Beceriyle İlgili Yurt Dışında Yapılmış Araştırmalar

 

BÖLÜM 3 Yöntem

3.1. Araştırmanın Modeli

3.2. Evren ve Örneklem

3.3. Veri Toplama Teknikleri

3.4. Verilerin Analizi

 

BÖLÜM 4 Bulgular

 

BÖLÜM 5 Sonuç ve Öneriler

 

BÖLÜM 6 Öneriler

Kaynaklar

ISBN9786052580059
Basım Yılı2018
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı126
Kitap DiliCansel ARSLANOĞLU

Yorum Yaz

Spor Yapan Ve Spor Yapmayan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması (Kars İli Örneği)

Spor Yapan Ve Spor Yapmayan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması (Kars İli Örneği)

Spor Yapan Ve Spor Yapmayan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılması (Kars İli Örneği)

Yorum Yaz