Sipariş listesinde ürün yok
9786253755102
600,00 TL
480,00 TL
-20%
TANITIM YAZISI
Görsel iletişim dünyasında her gün yeni bir dönüşüm yaşanıyor. Grafik ve Tasarımda Güncel Konular, çağımızın grafik tasarım disiplininde öne çıkan yenilikleri, teorik yaklaşımları ve uygulama örneklerini kapsamlı şekilde ele alıyor. Ekran üzerinden okuma alışkanlıklarından dijital marka kimliğine, tipografik yapıdan yapay zekâ destekli yaratıcılığa, kaligrafinin sanatsal dokunuşundan savaş afişlerinin toplumsal belleğine kadar geniş bir yelpazede derinlemesine analizler sunuyor.
Kitap, alanında uzman akademisyen ve tasarımcıların kaleminden çıkan özgün makalelerle grafik tasarımın günümüzdeki dinamik ve çok boyutlu yapısını inceliyor. 2B, 2.5B ve 3B tasarım yaklaşımlarından, dijital çağın getirdiği yeni teorik paradigmalar ve tartışmalara kadar uzanan içerik, hem akademik çalışma yapanlara hem de sektördeki profesyonellere güncel bir başvuru kaynağı niteliği taşıyor.
İÇİNDEKİLER
BÖLÜM 1 Görsel Dikkatin ve Tipografik İletişimin Dönüşümü: Ekran Üzerinde Okuma
Dilek AYDEMİR
BÖLÜM 2 Grafik Tasarımda DijitalleşenMarka Kimliği ve Logo Evrimi
Figen YAVUZ İlhami DİKSOY
BÖLÜM 3 Öğretim Materyalleri ve Çoklu Öğrenme Ortamlarında Tipografik Yapı
Hakan MAZLUM
BÖLÜM 4 İnce Zekâdan Yapay Zekâya DoğruGrafik Tasarımda Yaratıcılık Süreci
Hülya DEMİR
BÖLÜM 5 Görsel Tasarım İlkelerine Göre Logoların İncelenmesi
Kemal KÖKSAL
BÖLÜM 6 Görsel İfade Aracı Olarak Kaligrafi: Grafik Tasarımdaki Rolü ve Tekniksel Yaklaşımlar
Mehtap UYGUNGÖZ
BÖLÜM 7 Dijital Çağda Grafik Tasarım Teorisi:Yeni Paradigmalar ve Tartışmalar
Nihat DURSUN
BÖLÜM 8 Grafik Tasarımda Derinlik Algısı: 2B, 2.5B ve 3B Tasarımlarda Farklılıklar
Nurettin Selçuk BAĞCI
BÖLÜM 9 Toplumsal Görsel Bellek Olarak Savaş Afişleri
Yaşar USLU
ISBN | 9786253755102 |
Basım Yılı | 2025 |
Sayfa Sayısı | 183 sayfa Kağıt: Kuşe 80gr Renkli 160 x 235 |
Yazar(lar) | Özlem KUM |