Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İŞLETME

Ön Büro Yönetimi Yapay Zekâ, Teknoloji ve Dijitalleşme Daha büyük görüntüle

Ön Büro Yönetimi Yapay Zekâ, Teknoloji ve Dijitalleşme

9786253755799

Akademisyen Kitabevi

600,00 TL

480,00 TL

-20%


KDV Hariç: 480,00 TL

ÖNSÖZ

 

Ön büro yönetiminde yapay zekâ, teknoloji ve dijitalleşmenin ön plana alındığı bu kitapta öncelikle konaklama endüstrisinin temelleri ele alınmış ve ön büro departmanının yapısı ve organizasyonu incelenmiştir. Daha sonra konaklama işletmelerinde rezervayon yönetiminde, yapay zekâ destekli rezervasyon sistemlerine ve örneklerine yer verilmiştir. Aynı zamanda misafir kaydında, check in-check out süreçlerinde yapay zekâ kullanımı ve örnekleri ele alınmış, ön büro sürecinde eksik ve tamamlanacak işlerin devrinde yapay zekâ kullanım alanları ve rolü incelenmiştir. Diğer bölümlerde, ön büro yönetiminde yapay zekâ sohbet robotu uygulamaları, kullanım alanları, iş süreçlerinde yapay zekâ teknolojileri ve yapay zeka ile veri analizi değerlendirilmiştir. Konaklama işletmelerinde güvenlik ve acil durum yönetimi, personel yönetimi, eğitimi, sosyal medya, pazarlama ve satış stratejileri ele alınmıştır. Dijital dönüşüm kapsamında sosyal medya ve misafir deneyimi açısından pazarlama stratejileri olarak yapay zekâ, sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve büyük veri incelenmiştir. Sürdürülebilirlik uygulamalarında yapay zekâ ve dijitalleşmeye vurgu yapılmıştır. Gelişen teknolojiler kapsamında otel yönetim sistemleri ve yapay zekâ destekli sistemlerin ön büroda kullanımı ele alınmıştır.

Prof. Dr. Serkan BERTAN

2025

 

İÇİNDEKİLER

 

Bölüm 1 Konaklama Endüstrisinin Temelleri

Oya YILDIRIM

 

Bölüm 2 Ön Büro Departmanının Yapısı ve Organizasyonu

Begüm İlbay Vatan

 

Bölüm 3 Rezervayon Sistemleri ve Yönetimi

Nur Çelik İlal, Ece Kırlı Özen,

 

Bölüm 4 Misafir Kaydı ve Check-In/Check-Out Süreçleri

Gülay Özaltın Türker, Ceren İşçi

 

Bölüm 5 Ön Büro Personeli Arasında Eksik ve Tamamlanacak İşlerin Devri

Cemalettin Güven

 

Bölüm 6 Fiyatlandırma ve Konaklama Ücretlerinin Hesaplanması

Doğan Kutukız

 

Bölüm 7 Ön Büroda Yapay Zekâ ve Chatbot Uygulamaları

Seher Konak

 

Bölüm 8 Konaklama İşletmelerinde Güvenlik ve Acil Durum Yönetimi

Gamze Özoğul

Günseli Güçlütürk Baran

 

Bölüm 9 Personel Yönetimi ve Eğitim

Tuğçe Özoğul Balyalı

 

Bölüm 10 Sosyal Medya, Pazarlama ve Satış Stratejileri

Gencay Saatcı Savsa, Sevil Atalay Tohumcu

 

Bölüm 11 Turizm Sektöründe Dijital Dönüşüm: Sosyal Medya ve
Misafir Deneyimi Açısından Geleceğin Pazarlama Stratejileri

Emre Ozan Aksöz, Harun Duranlıoğlu

 

Bölüm 12 Sürdürülebilirlik ve Sürdürülebilir (Yeşil) Otelcilik  Uygulamaları

Muhammed Eren Masat

 

Bölüm 13 Gelişen Teknolojiler ve Ön Büro Otomasyon Sistemleri

Seda İdikut Şahin, Sedat Şahin

ISBN9786253755799
Basım Yılı2025
Sayfa Sayısı432
Editör(ler)Serkan BERTAN

Yorum Yaz

Ön Büro Yönetimi Yapay Zekâ, Teknoloji ve Dijitalleşme

Ön Büro Yönetimi Yapay Zekâ, Teknoloji ve Dijitalleşme

Yorum Yaz