Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İŞLETME

Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları Daha büyük görüntüle

Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları

9786053203155

Nobel Akademik Yayıncılık

301,00 TL

255,85 TL

-15%


KDV Hariç: 255,85 TL

Bilimsel çalışmaların yöntemleri giderek aynılaşmış durumda, daha doğrusu epistemoloji (bilimlerin bilimi) ve gnoseoloji (bilgilerin bilimi) ne denli geniş ancak sınırları çizilmiş yöntem ve yöntemler bütünü içerse de bilimlerin de kendi içerdikleri ve yöntemleri de beraberlerinde taşıdığı daha da ötesi yeni yöntem önerileri içerdikleri de düşünülebilir. Kuşkusuz sözünü ettiğimiz aynılaşma daha yerleşmiş bir yaklaşım içermektedir. Ancak nasıl epistemoloji ve de gnoseoloji alanları, bilim ve bilgi bütünleri için birer üst-bilim özelliği taşımaktaysa da yapılan bilimsel çalışmalar, araştırmalar için de birer üst-analiz ve üst-metin kapsar diyebiliriz ya da daha açık bir anlatımla hangi bilim, hangi araştırma alanı söz konusu olursa olsun bir üst-analiz veya bir üst-metin aracılığıyla irdelenir, doğrulanır, yanlışlanır ve de kimileyin daha geniş bir bakış açısı altında, eleştirel gözlemle çalışmalarda bir varsıllaşmaya yönlendirilmiş olur. Dr. Seher Er'in Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları adlı yapıtı işte bu bağlamda büyük bir önem taşımakta 
ve hiç kuşkusuz alanına büyük bir katkı sağlayacak niteliktedir.

ISBN9786053203155
Basım YılıŞubat, 2016
Basım Sayısı1. Baskı
Sayfa Sayısı470
Yazar(lar)Seher Er

Yorum Yaz

Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları

Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları

Pazarlama ve Kamuoyu Araştırma Alanları

Yorum Yaz