Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İŞLETME

BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications Daha büyük görüntüle

BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

9786053203971

Nobel Akademik Yayıncılık

300,00 TL

255,00 TL

-15%


KDV Hariç: 255,00 TL

Yolu bir üniversite kütüphanesine düşen, bütünleşik pazarlama iletişimi, reklam, satış ve tüketici davranışları konusunda eli bu alandaki yabancı kaynaklara giden tüm okurların bildikleri meşhur bir kitap vardır: Bu, Pearson yayınevi tarafından çıkarılmış Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications kitabıdır. Şimdi bu kitap, 7. Basımının Türkçe çevirisi ile siz değerli okurlar için raflardaki yerini alıyor. Bugüne kadarki alan kitaplarından en temel farkı; her konunun detaylı, bir o kadar kolay ve derli toplu anlatımı, örnek olay ve görsel zenginliği, eğitici ve öğretici kimliğini yaratıcı şekilde sunması olarak sıralanabilir.
Rengârenk görselleri, her bir konuyu açıklayan örnek olayları, değerlendirme soruları ve eşsiz terimler sözlüğü bu alana ilgi duyan herkesi kitabın sihirli etkisi altına alacak güçtedir. Bu sihri, kitabı okumaya başlayan her okurun anlaması zor olmayacaktır. Bütünleşik pazarlama iletişimi, reklam, tutundurma, satış, dijitalleşme, sosyal medya, tüketici davranışı, yeni trendler ve yasal düzenlemeler üzerine siz soru sorun, kitap cevap versin...

ISBN9786053203971
Basım YılıNisan, 2016
Basım Sayısı7. Baskıdan Çeviri
Sayfa Sayısı504 - Renkli - Kuşe
Yazar(lar)Kenneth E. Clow , Donald Baack , Pearson
Çeviren(ler)Ayşe Simin Erdemir , Elgiz Yılmaz , Emrah Ayaşlıoğlu , Erdem Tatlı , Gözde Öymen Kale , Hilal Özden Özdemir Çakır , İhsan Eken , Merve Yazıcı , R. Gülay Öztürk , Zakir Avşar
Editör(ler)R. Gülay Öztürk

Yorum Yaz

BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

BÜTÜNLEŞİK REKLAM, TUTUNDURMA VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

Yorum Yaz