Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

İLETİŞİM

Dijital Çağda İletişim Okumaları 1 Daha büyük görüntüle

Dijital Çağda İletişim Okumaları 1

9786052811740

Hiperlink Yayınları

23,00 TL

18,40 TL

-20%


KDV Hariç: 18,40 TL

Son elli yılın göstergesi enformasyon toplumundan ‘Ağ Toplumu’na geçiş... Bu süreçte söylemlerin sosyolojik, politik, ekonomik düşüncede; iletişim alanında ve genel toplumsal yaşayışta büyük etkisi oldu. Elinizde olan çalışma, toplumsal dönüşümün yaşandığı günümüz ağ toplumunda ki önemli enformasyon toplumu teorisyeni Daniel Bell ve Manuel Castells’in görüşlerinden yola çıkarak Türkiye’deki genel görünüm ve çalışmaların bir eleştirisi bulunmaktadır. Teknolojinin gelişmesi ve insanların teknolojiye ulaşabilmesinin kolaylığıyla gezilip görülen yerlerin paylaşımı artmış ve gezi haberciliği Instagram üzerinden yaygınlaşmıştır; gezgin haberciliği kademeli olarak öne çıkmıştır. Ağ toplumu anlayışının yerleşmesinin bir başka sonucu olarak YouTuber olarak adlandırılan video üreticileri içerik üretiminde yeni yaklaşımları ve yaratımları gözlenmektedir. YouTuberlar aboneleriyle birlikte yeni bir çevrimiçi topluluğuna sunduğu içerik üretimi ivme kazanmıştır. Hollanda’da başlayan yurtdışındaki Türkçe internet radyoculuğu deneyimi yirminci yılına girmişken Türkçe medyaya ihtiyacı bulunan yurtdışındaki Türk toplumu için büyük bir olanak sağlamış ve Amerika, Avrupa ve Balkanlardaki on dokuz ülkede Türkçe yayın yapan radyolar teknolojik zeminden yararlanarak çoğalmaya başlamıştır. Benzer şekilde bilgi devriminin anahtar kavramlarından biri olan verinin çoğalarak yayılması e-ticaret, e-pazarlama, e-eğitim biçimlerini de geliştirmiştir. Küresel kapitalist hegemonyayı yaratma ve sürdürmede bir araç olan enformasyon toplumunun geçerliliğini, zayıflayan neo-liberalizmin medya, haber ve siyaset ilişkilerine yansıması ile yeni medyayı kullanan ağ toplumunun genç bireylerinin sosyal medyayı kullanma alışkanlıkları üzerine ortaya çıkmış olan elinizdeki kitap geleneksel medyadan yeni medya ve sosyal ağlara kadar geniş bir yelpazede sizi okumaya davet etmektedir.

ISBN9786052811740
Basım Yılı2019
Sayfa Sayısı208
Yazar(lar)Gülbuğ Erol

Yorum Yaz

Dijital Çağda İletişim Okumaları 1

Dijital Çağda İletişim Okumaları 1

Yorum Yaz