Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

Güzel Sanatlar

Kadın ve Tasarım - Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış Daha büyük görüntüle

Kadın ve Tasarım - Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış

9786253991777

Akademisyen Kitabevi

1 000,00 TL

800,00 TL

-20%


KDV Hariç: 800,00 TL

Multidisipliner bağlamda kurgulanmış, Kadın ve Tasarım isimli bu kitap; tüm bölümler

disiplinlerarası bağlamda kadın dünyasında birçok alanda uygulanan stratejileri

gündeme getirerek bir bütün halinde sizler için hazırlanmıştır. Kitabın her bir

bölümü, Türkiye’deki ve dünyadaki kadınların ekonomik ve sosyal yaşamdaki rolleri,

karşılaştıkları güçlükler ve bu güçlüklere sundukları çözümler ile oluşturmuş oldukları

stratejilere kadar geniş bir spektrumda konuları kapsamaktadır. Her bir bölüm,

kadınların tasarım ve üretim süreçlerindeki etkilerini ve bu süreçlerde karşılaştıkları

zorlukları disiplinlerarası bir yaklaşımla incelemektedir.

 

İÇİNDEKİLER

 

BÖLÜM 1 Tasarım Yönetiminde Kadın: Blokzincir Teknolojileri,

Nitelikli Fikri Tapu (NFT) ve Sanal Evren

BÖLÜM 2 Kadın Müzik Üreticiliğinde Beste Yapma Süreçlerinin Tasarımı ve İzledikleri Stratejiler

BÖLÜM 3 Türk Moda Dünyası Tasarım Süreçlerinde Kadın Tasarımcıların Önemi

BÖLÜM 4 Güncel Sanatta Farklı Pratikleri Kullanan Kadın Sanatçılar ve Tasarım Süreçlerinde İzledikleri Stratejiler

BÖLÜM 5 Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi

BÖLÜM 6 Beyaz Perdenin Ardındaki Güç: Kadın Senaristlerin Sinema / Dizi Sektöründe Edindikleri Tecrübelere Stratejik Bakış

BÖLÜM 7 Stratejik Yönetimi Açısından Bilgi İletişim Teknolojilerinde Feminizasyon U Hipotezinin Geçerliliğinin Test Edilmesi: Panel Veri Analizi

BÖLÜM 8 Kadın Tasarımcılar: İç Mimarlıkta Kadının Eli

BÖLÜM 9 Dijital Oyun Tasarımı Alanında Kadın Stratejileri

BÖLÜM 10 Türkiye’de İşgücü Piyasalarında Kadınların Yeri ve Dijital Teknolojiler Bağlamında Artırılmasına Yönelik Öneriler

BÖLÜM 11 Kadınların İstihdamında Mesleki Eğitimin Yeri ve Öneminin İstihdam Stratejileri Kapsamında Değerlendirilmesi

BÖLÜM 12 Kadın Girişimcilerde Liderlik Stratejileri

BÖLÜM 13 Kadın Kooperatiflerinin Yönetimsel Anlamda Ekonomik ve Sosyal Yaşamda Rolü ve Önemi

BÖLÜM 14 Kadın Tüketiciler Tasarım Dünyasının Neresinde? Cinsiyet Üzerinden Ürün Tasarımına Kritik Bir Bakış

 

ISBN9786253991777
Basım Yılı2024
Basım Sayısı1
Sayfa Sayısı338
Kitap DiliTürkçe
Yazar(lar)Burcu ERŞAHAN,Günsu YILMA ŞAKALAR,İsmail BAKAN
BISACART000000
DOI10.37609/akya.337

Yorum Yaz

Kadın ve Tasarım - Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış

Kadın ve Tasarım - Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış

Yorum Yaz