Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.

E - Ticaret

E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması Daha büyük görüntüle

E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması

9786257496933

Akademisyen Kitabevi

150,00 TL

120,00 TL

-20%


KDV Hariç: 120,00 TL

Dördüncü dalga olarak kabul edilen dijital çağ, rekabeti de­ğerlendirme ve yeni müşterilerin ve pazarların kazanılması an­lamında çağdaş kuruluşların sunduğu ürün ve hizmetler için yeni stratejik pazarlama biçimleri oluşturmaya başlamıştır. 90’lı yılların ortalarından beri, dünya ekonomisi, ürünlerini ve hiz­metlerini internette tanıtan sanal organizasyonların yükselişiyle birlikte, E-ticaret olarak adlandırılan önemli bir değişimden geç­mektedir. Elektronik ticaret, insanların ve kuruluşların iş yapma şeklini değiştirmekte; bilgisayar ağları, sanal iletişim olanakları (internet aracılığıyla) tarafından taşınarak her geçen gün daha da gelişmektedir. Kuruluşlar, dijital teknolojinin bilgiye erişimde çok önemli olduğunu ve dolayısıyla bilgi üretimi için belirleyici oldu­ğunu kabullenmişlerdir. Bu erişim, farklı organizasyonel kişileri (örneğin; bireyler, müşteriler, tedarikçiler ve rakipler) sanal ortam içinde stratejik paylaşım yapmaya zorlamıştır.

Bu bağlamda çalışmanın literatüre katkı sağlayacağını umut ederek , hem e-ticaret hem de pazarlama alanına yeni bir bakış açısı kazandıracağına inanmaktayız.

ISBN9786257496933
Basım Yılı2021
Sayfa Sayısı105
Yazar(lar)Hasan Selçuk ETİ Nazlı Çağıl KÜÇÜKGÖKSEL

Yorum Yaz

E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması

E-Ticaret Firmalarında Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması

Yorum Yaz