Sipariş listesinde ürün yok
 Daha büyük görüntüle 9786052583623
330,00 TL
264,00 TL
-20%
Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Siyaset pazarlaması ve güven kavramlarının kavramsal çerçevesinin çizildiği ilk bölümü; siyasal güvenin sağlanmasında pazarlamanın etkisi başlıklı ikinci bölüm izlemektedir. Son olarak üçüncü bölümde; güven ve pazarlama arasındaki ilişkiye dair yapılan bir alan çalışmasına yer verilmiştir. Çalışmanın sonuç ve öneriler kısmında ise; çalışmanın sonuçlarına, uygulayıcı ve diğer araştırmacılara yönelik
geliştirilen önerilere yer verilmiştir.
| ISBN | 9786052583623 | 
| Basım Yılı | 2019 | 
| Sayfa Sayısı | 256 | 
| Yazar(lar) | Ahmet ÜNAL |